Laatste Nieuws

Rummikubavonden
Nu breken de donkere maanden voor Kerst aan en staan de gezellige Rummikub avonden onder leiding van Klaas Jonkman weer voor de deur! Dus noteer de volgende avonden alvast in uw agenda:
woensdagavond 16 oktober in NGK het Anker en donderdagavond 31 oktober in de ontmoetingskerk.
Beide avonden beginnen om 20.00 uur. Inloop vanaf 19.30 uur
Film: The old oak
In een voormalige mijnwerkersstad staat The Old Oak, de laatste kroeg van het inmiddels vervallen plaatsje. De caféhouder hoort zijn mopperende, steeds armer wordende vaste klanten aan. De kroegbaas komt met een mooi initiatief.
Een hartverwarmende film. We praten na met een hapje en een drankje.
Vrijdag 18 oktober | 20.00 uur
Deel je Tafel
Op zondag 20 oktober is er vanaf 12.30 uur opnieuw ‘Deel je Tafel!’ bij de Ontmoetingskerk.
Opgave uiterlijk woensdag 16 oktober.
Voor opgave en vragen kunt u contact opnemen met Mart Krook:
tel. 0528-372673 of deeljetafel@outlook.com
Creatieve ochtend op 22 oktober- Herfstkrans maken
Onder het genot van koffie/thee gaan  we een krans maken van herfstmateriaal uit de natuur, voor op tafel of aan de muur.
Tijd: van 10.00 – 12.00 uur
Kosten voor materialen: 4 euro.
Aanwezig: strokransen, binddraad,krammen, lijmpistool, eikenblad.
Meenemen: snoeischaar, decoratiemateriaal, te denken aan: kastanje, hortensia,bessen, sierappeltjes, lampionnetjes enz.
Voor koffie/thee wordt gezorgd.
Opgeven kan via duurzaamheid@deontmoetingskerk.nl