Dienstenveiling

Wat is een Dienstenveiling? Deze activiteit is bedacht als een bijzondere manier om geld te verzamelen voor een goed doel of voor je eigen kerk. Het gaat om een evenement waarin het aanbod (toegezegde diensten) wordt verkocht (geveild) en de opbrengst (het geld dat de koper van de dienst op de veiling betaalt) is dan niet bestemd voor de persoon die de dienst aanbiedt maar voor een goed doel.
Bij een dienstenveiling worden dus diensten/talenten geveild. Dus iets waar je goed in bent en dat je met anderen wilt delen. Denk bijvoorbeeld aan het maken van een lekkere maaltijd, een Excelcursus aanbieden of samen zeilen. De opbrengst van de veiling gaat naar een doel dat samen met kerkenraad/cvk wordt vastgesteld.

De dienstenveiling vindt de jaar voor het eerst plaats en wel op vrijdagavond 4 oktober 2024.

Wie kan een dienst aanbieden? Iedereen kan een dienst aanbieden. Je bedenkt een leuke dienst of misschien weet je iemand die via jou een dienst aan wil bieden.

Wie kunnen een bod uit brengen op een dienst? Iedereen kan op de aangeboden diensten (ook wel kavels genoemd) bieden tijdens de dienstenveiling op 4 oktober.

Wat levert het mij op als ik een dienst aanbied? Een gezellige morgen, middag of avond met leuke ontmoetingen en nieuwe contacten.

Heb je geen ideeën voor een dienst? Klik op deze link voor ideeën of bedenk zelf een originele en leuke dienst!!!

Commissieleden: Gert Muis, Aleida Hepping, Walter & Liesbeth Eppinga, Aaldert & Rian Renting
Emailadres: dienstenveiling@deontmoetingskerk.nl