Commissies

Hieronder vindt u info over of een link naar de verschillende commissies:
  • Beamerteam
  • Bezinning & Ontmoeting
  • Commissie duurzaamheid
  • Liturgisch bloemschikken
  • Commissie Kerk & Israël
  • Commissie Gastvriendelijke kerk - De leden van de commissie gastvriendelijke kerk treden op als gastvrouw-heer van de Ontmoetingskerk. Zij delen liturgieën uit en zorgen na de dienst voor het schenken van de koffie. Contactpersoon: F (Fennie) Veuger-Kerssies.
  • LiturgiecommissieDe Ontmoetingskerk wil de veelkleurigheid van de gemeente tot haar recht laten komen en zichtbaar maken in de liturgische vieringen. In deze vieringen willen we door eigentijdse woorden en symbolen uitdrukking geven aan datgene wat mensen beweegt en gaande houdt.
    Daarnaast willen we herkenbaar en verstaanbaar zijn naar de samenleving. Als een open gemeenschap waar ieder die voor korte of langere tijd met ons mee wil vieren welkom is.
    De commissie denkt mee over de (bijzondere) erediensten gedurende het kerkelijk jaar en neemt eventueel actief deel aan de uitvoering. Tevens onderhoudt de commissie o.a. het contact met organisten, lectoren, beamerteam, commissie voor liturgisch bloemschikken en bloemendienst.
    Contactpersoon: L. (Linda) Zijlstra-Kupers.