zondag 23 oktober 2022 om 9.30 uur

Organist: H. Bosma

Collecte:
1e collecte: Because we Carry
Niet lullen maar poetsen!
Elke moeder wil het beste voor haar kind(eren).
Maar hoe ga je dat in hemelsnaam voor elkaar krijgen als je een nummer bent geworden in een grote massa ongewensten, in een vreemd land waar je de taal niet spreekt met ook nog eens veel te weinig middelen?
Globally zetten moeders het geluk van hun kinderen instinctief op de eerste plaats.
Bij moeders op de vlucht is dat niet ineens anders.
Wij zetten moeders op de eerste plaats.
Door samen een sisterhood te creëren, steun bij elkaar vinden is zo belangrijk. Niet meer alleen zijn. Eenzaamheid is namelijk de verdubbelaar. We creëren een mooie plek, waar schoonheid, gezelligheid en creatie centraal staan. Zodat er weer een stip aan de horizon komt. We regelen praktische spullen, je kunt namelijk weinig zonder luiers, kleren en een bed. Samen weer durven lachen, durven dromen er zo weer durven zijn.
De basis voor een sterke en zachte moeder. De basis voor kinderen.

2e collecte: Kerk
3e collecte: Beheer Kerkelijke Gebouwen