Jeugdwerk 'What's up'

18+
In het kerkelijke jaar komen de 18- plussers op de zondagavond een aantal keren bij iemand thuis bij elkaar. Onder het genot van een kop koffie/thee met iets lekkers, wat meestal iemand zelf heeft gemaakt, wordt er gesproken over de onderwerpen die alle 18- plussers bezig houden.

Jeugdkerk
Een keer per maand is er jeugdkerk. Dan kom je bijvoorbeeld in je sportkleding naar de kerk, om deel te nemen aan de sportkerk. Doe je mee aan een cadeau spel of bakken we iets lekkers voor elkaar.
Maar soms beginnen we ook in de kerk en komen er geheel andere onderwerpen aan bod. Inspirerend is het altijd.
Daarnaast wordt er bijvoorbeeld ook sirkelslag of pannenkoeken dinsdag georganiseerd.

Eten moet je toch
Eten moet je toch is verdeeld in twee groepen:
12-15 jaar en 15 jaar e.o.
Een keer per maand komen we rond etenstijd bij elkaar, immers: - Eten moet je toch- , kun je daarna verder met huiswerk of naar sport o.i.d. We praten over geloven en de kerk. Dit gebeurt in de ontmoetingsruimte of bij iemand (van de gemeente) thuis.

Kinderviering
Twee keer per jaar wordt er een viering gehouden gericht op kinderen van 4-12 jaar en neem dan vooral vriendjes en vriendinnetjes mee.  Uiteraard is ieder ander van elke leeftijd van harte welkom. Het is altijd een actieve, vrolijke viering.

Kindernevendienst
Elke zondag tijdens de kerkdienst wordt er kindernevendienst aangeboden. Als inleiding op de nevendienst wordt er op het podium, waar alle kinderen bijeen komen, een gesprekje met de kinderen gehouden, daarna wordt er het lied gezongen, - we gaan voor even uit elkaar-,  en wordt het licht meegenomen. Kindervenedienst is voor alle kinderen van de basisschool. Er wordt een verhaal verteld en een verdieping aangeboden, aangepast aan elke leeftijd, door een heel enthousiast team. Daarnaast wordt er elke week een knutselwerkje gemaakt voor een gemeentelid.

-Box of me-
Rond april in elk jaar wordt er een start gemaakt met de Box of me, het traject op weg naar de overstapviering van groep 8. Altijd heel gezellig. Er worden geboortekaartjes verzameld, nagedacht over wie je bent, wat je favoriete (bijbel)verhaal is en hoe je vooruitkijkt naar de grote stap naar de middelbare!
Het beloofd altijd weer een bijzondere dienst te worden.

Oppasdienst
Voor kinderen tot 4 jaar wordt er oppasdienst aangeboden. In een gezellige ruimte en met heel gezellige oppassers, kan er o.a.  gespeeld, geknutseld en gezongen worden. De allerjongsten kunnen daar ook slapen.